Nikolas és Ildi

Nikolas és Ildi
Nikolas és Ildi

2010. december 21., kedd

Hangokba zárva...

Ez egy exkluzív interjú Nikolasszal a Fél kettőben
Takács Nikolas: világsztár leszek!
-Milyen volt ott bent állni?
-Igazándiból most nagyon megkönnyebbültem hogy mennyien szurkoltak nekem.Ezek nagyon komoly percek,és nagyon jó volt érezni hogy a Csabi megosztotta velem ezt a pillanatot amikor esik ránk a konfetti.
-Ezt megbeszéltétek?
-Nem ez teljesen ösztönös volt,kicsit meg is lepődtem.Nagyon jól esett.
-Éreztél egy kis csalódottságot?
-Ez nagyon érdekes dolog,azt kellene mondanom hogy nagyon kicsire voltam a győzelemtől,és most mennyire csalódott vagyok.De szó sincs erről,mert eleve két párbaj után a döntőben ott lenni, nekem ez volt a vágyam valahol jobban szerettem volna második lenni mint első.
-Volt benned egy olyan gondolat hogy inkább egy erős második akarok lenni mint első?
-Igen, nem tudom megmondani hogy miért egyszerűen csak úgy gondoltam,hogy jobb nekem a második,és ez így történt,és azok akik szeretnek akik körülöttem voltak azok jobban sajnálták.
-A Csabi azt mondta tegnap,hogy egész végig az volt a fejében, hogy játék, játék, játék,de az utolsó percben azt mondta az ösztön hogy győzni akarok, a te fejedben azt mondta, hogy jó lesz nekem a második is?
-Igen,nekem egész nap ilyen gondolatokkal volt tele a fejem nyugodt voltam és mondtam magamnak, hogy én már nyertem nekem nem kell az első hely.
-Kit hívtál fel először kivel beszéltél először a döntő után?
-Nem tudtam akkor még beszélni senkivel,mert pörgés volt tehát inkább SMS-ket   kaptam,amire próbáltam válaszolni,de inkább azokkal beszéltem akik ott voltak a közvetlen környezetemben.
-Apukáddal?
-Nem csak tegnap reggel tudtam vele beszélni anyukámmal is.Jó volt hallani hogy büszkék rám , nem lehetett azt hallani hogy csalódottak.

4 megjegyzés:

  1. Persze, mert megtaníttatták velünk, hogy határon túliként csak a második hely jár nekünk: itthon és otthon egyaránt. De ez csak erősebbé tesz minket. Tehetségesebb vagy, mint Csaba, és van benned alázat, ettől leszel nagyobb és ezért fogsz mindent elérni az életben, amit akarsz.Csak ne elégedj meg mindig a második hellyel! :) Sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. nem azért mondja azt hogy jobb neki a második hanem azért mert ő így akarta :)

    VálaszTörlés
  3. Nem mindig az elso az eletben is az "elso".Ismerem Nikolast mar kis kora ota, mivel egyutt jartunk zene iskolába, es mar akkor kitunt, hogy nagyon tehetseges.Ha nem is nyert, de mindenkeppen gyozteskent tavozik, mert szerintem sokan felfigyeltek ra, kulonleges hangjara.

    VálaszTörlés
  4. Bízom benne, hogy nem adja fel, mert istenáldotta tehetség. Mi az ami igazán megfogott? Talán a szerénysége és a természetes kedvessége és persze az a fantasztikus Halleluja!:-)

    VálaszTörlés