Nikolas és Ildi

Nikolas és Ildi
Nikolas és Ildi

2010. december 20., hétfő

Takács Nikolas: világsztár leszek!

Takács Nikolas miatt fogják a fejüket a szlovák Megasztár zsűritagjai. Az X-Faktor sztárja ugyanis néhány évvel ezelőtt még ott próbált betörni a poppiacra, de a döntnökök elutasították.
Takács Nikolas 2005-ben érkezett Magyarországra a szlovákiai Galántáról, hogy hazánkban próbáljon szerencsét. Mielőtt azonban átlépte volna a határt, adott még egy utolsó esélyt szülőhelyének: jelentkezett az ottani Megasztárba, ám nem volt túl nagy sikere.


Takács Nikolas: világsztár leszek!
Szlovákiában nem volt maradása, ott semmi sem sikerült neki
Fotó: Birton Szabolcs


– Az első szériája volt az ottani tehetségkutatónak, a SuperStarnak, én pedig az első válogatóig jutottam el. Oda, aholmár a zsűri dönthetett arról, ki jusson tovább. Engem azonban kiselejteztek, azt mondták, nem tudnak elképzelni, mint popsztárt. Nagyon rossz érzés volt, mert úgy éreztem, nem voltam rossz, az indok, amivel elutasítottak, viszont az volt! Azóta, azt hallottam, Szlovákiába is eljutott a híre, hogy az X-Faktorban hogyan szerepelek, az akkori zsűrinek pedig szemrehányást tettek miattam – mesélt nem túl kellemes élményeiről a kalapos énekes. – Csak az járt a fejemben, hogy Szlovákiában nincs esélyem, és mivel az utolsó lehetőség sem sikerült, Magyarországon próbáltam szerencsét.

Mi tagadás, jól döntött: magyarhonban kijárta az énekiskolát, énektanár lett belőle, sőt: bekerült a világ legnagyobb tehetségkutatójába, az X-Faktorba is, ahol sokkal jobban megbecsülik őt.

– Most már merek nagyot álmodni! Bárhogy is lesz, elterveztem, világsztár akarok lenni, ha öt éven belül, akkor úgy, ha tíz év alatt, azt sem bánom – mondta szombat délelőtt Nikolas, aki azonban polgári foglalkozását nem adná fel. – Továbbra is énektanár leszek, mert ott rengeteg tehetséges emberrel dolgozhatok együtt. Az X-Faktorba azonban nem térnék vissza tanítani. Esetleg mentorként, majd néhány év múlva, mikor már világsztárként ismernek – mosolyodott el az egyébként szerény Takács Nikolas. 



(borsonline.hu)

1 megjegyzés:

  1. adja az eg hogy minden teljesuljon amit kivansz,
    meg erdemled!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ritka az ijen oszinte es emberi sztar akinek meg raadasul isteni hangja van!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!111

    VálaszTörlés